01 Haz 2018

Influencer Marketing Nedir?

Gelişen teknoloji, internetin hayatımıza her geçen gün daha fazla yerleşmesi, akıllı telefonların en yakın dostumuz olması… 21. yüzyılda insanın doğası tamamen değişirken, pazarlama stratejilerinde de ciddi farklılıklar söz konusu. Artık geleneksel reklam yollarına ihtiyaç duymayan markaların ilk tercihleri, teknolojinin ve sosyal medyanın gücünü kullanmak. Dijital dünyanın zorlu rekabet ortamında şirketler ya da bireyler için en […]

Okumaya devam et
11 May 2018

Dijital Ajans Nedir?

Dijitalleşen dünyada birçok ürün ve hizmet teknolojinin hızına kendisini kaptırırken, reklam hizmeti veren ajanslar da değişime uğramıştır. Geleneksel reklam ajansları, teknoloji çağında “dijital” kelimesinin önemini pek çabuk kavramış ve bünyelerine dijital ekini almıştır. Peki Dijital Ajans nedir? İçinde “internetin” olduğu her türlü işin uzmanıdır Dijital Ajanslar… Bunu bir tanıma dönüştürmek istersek; Dijital Ajanslar, geleneksel reklam […]

Okumaya devam et
20 Nis 2018

Nesnelerin İnterneti Nedir?

Son dönemde sıkça karşımıza çıkan ve birkaç yıl sonra daha fazla duyacağımız bir kavram İnternet Of Things, yani nesnelerin interneti… Peki nedir bu nesnelerin interneti? Kısa bir tanımlama yapmak gerekirse; çeşitli haberleşme protokolleriyle birbirleriyle bağlantı kuran, bilgi alışverişi yaparak akıllı bir ağ oluşturmuş cihazlar sistemi diyebiliriz. Özetle; nesnelerin internete erişerek birbirleriyle ya da büyük sistemlerle […]

Okumaya devam et
14 Nis 2018

Sosyal Medyada Paylaşım Yapmak İçin En İyi Saatler

Sosyal medya, artık hepimizin hayatında yer etmiş, işlerimizi yürüttüğümüz bir ağ. Durum böyle olunca, iş dünyası için de sosyal medyanın önemi her geçen gün artıyor. Peki, böylesine büyük bir rekabet ortamında markanızı bir adım daha öne çıkarmak istiyorsanız neler yapmalısınız? İster kişisel sayfanızın olsun, ister iş yerinizin web sayfasının bilinirliğini sağlamak olsun, hedefiniz doğrultusunda ilerleme […]

Okumaya devam et
06 Nis 2018

2018 SEO Trendleri

Her yıl olduğu gibi Google güncel SEO trendlerini 2018 yılı için de açıkladı. Eğer bir web siteniz varsa ve sitenizin arama sonuçlarında geri düşmesini engellemek istiyorsanız, sizin için güncellediğimiz 2018 SEO trendleri yazımıza bir göz atmanız gerekmektedir. Google algoritmaları 2018 yılında sitelerin mobil uyumluluğuna, kullanıcı deneyimine, sesli arama, sayfa içi SEO ve zengin cevap ile […]

Okumaya devam et
30 Mar 2018

Sosyal Medyanın SEO’ya Katkısı

“Search Engine Opitmization”, bilinen adıyla ise SEO… Türkçe karşılığı Arama Motoru Optimizasyonu olan SEO; Google, Yandex, Bing gibi bütün arama motorlarında yapılan arama sonuçlarında sitenin organik olarak üst sıralarda yer almasını sağlama işleminin tümünü kapsar. Peki; “SEO’da sosyal medyanın rolü nedir?”, “ Sosyal Medyanın SEO’ya katkısı nedir?” şimdi bu sorulara yanıt vereceğiz. Sosyal medya hesaplarına, […]

Okumaya devam et
22 Mar 2018

Dijital Medya’da Basarılı Olmak İçin 4 Adım

Günümüzde popülaritesi gittikçe hız kazanan “Dijital Medya” artık şirketleri ve işletmeleri kendine bağımlı kılmaktadır. Dijital Medya’da kendisini başarılı bir şekilde gösteremeyen işletmeler zamanla rakip firmaların gerisinde kalmaya mahkumdurlar. Bu yazımızda dijital medyada başarılı olmak için 4 adım sıraladık. 1-) ELDE ET (ACQUİRE) Pazarlama veya reklamın mümkün olabilmesi için en temel olarak nitelendirilebileceğimiz nihai konu; tüketici […]

Okumaya devam et
14 Mar 2018

Affiliate Marketing Nedir?

“Affiliate Marketing Nedir?” başlığı altında; “Affiliate Marketing Nedir?”, “Affiliate Marketing Nasıl Yapılır, “Affiliate Marketing Kazanç Modelleri Nelerdir?” sorularına cevap arayacağız. Affiliate Marketing kelimesinin Türkçe karşılığı olarak genellikle “satış ortaklığı” kullanılsa da gelir ortaklığı,  kazanç ortaklığı, iş ortaklığı, reklam ortaklığı gibi kelime öbekleri de kullanılmaktadır. Affiliate Marketing Sistemi, CPA (Cos Per Action) olarak da tanımlanmaktadır. Kazanım […]

Okumaya devam et
16 Şub 2018

SEO Nedir? SEO Nasıl Yapılır?

“SEO”, Search Engine Opitmization kelimelerinin kısaltmasıdır. Türkçe karşılığı Arama Motoru Optimizasyonu olan SEO; Google, Yandex, Bing gibi bütün arama motorlarında yapılan arama sonuçlarında sitenin organik olarak üst sıralarda yer almasını sağlama işlemlerinin tümünü kapsar. SİTE İÇİ VE SİTE DIŞI SEO ÇALIŞMALARI NELERDİR?   Site içi SEO çalışması, web sitesi içerinde yapılacak tüm işlemleri kapsar. Hazırlanan […]

Okumaya devam et
16 Şub 2018

SEM Nedir? SEM Nasıl Yapılır?

“Search Engine Marketing” kelimelerinin kısaltması olan SEM’in Türkçe karşılığı, “Arama Motoru Pazarlamacılığıdır.”  SEM, web sitenizin belli bir ücret karşılığında arama motoru sonuçlarında üst sıralara taşıma işlemini kapsamaktadır.   Sem işleminde web sitenizin reklam çalışmaları için belli anahtar kelimeler seçersiniz. Arama motorunu kullanarak bir ürüne ulaşmak isteyen kullanıcı, bu anahtar kelimeleri girdiğinde üst sıralarda veya sağ […]

Okumaya devam et