Kategori: Blog

17 Ağu 2018

Internet Reklamcılığı

Hızına yetişemediğimiz teknolojik gelişmeler, ticareti rekabetle doğru orantılı olarak doğan yeni reklam alanları, markaların pazarlama ve tanıtım yöntemlerinde farklılaşmalara yol açmıştır. Türkiye’nin toplam nüfusunun yüzde 84’nün akıllı telefon kullandığı bir ortamda tüm internet kullanıcılarını hedef kitle olarak seçen markalar, iletişim ve reklam yatırımlarını da artık bu yönde gerçekleştiriyor. Özellikle internet reklamcılığı ya da dijital reklam […]

Okumaya devam et
19 Tem 2018

Sosyal Medya Yönetimi Nedir

Çağımızda artık herkes birer sosyal medya kullanıcısı… Facebook, Instagram ve Twitter gibi başlıca sosyal mecralar artık hayatımızın önemli bir parçası. Bu durum markalar için de geçerli. Değişen reklam stratejileri yeni alanları ortaya çıkarırken; dijital ajanslar, verdikleri sosyal medya yönetimi hizmetiyle markaların sosyal medyadaki itibarını yönetmektedir. Tek bir tanım yapmak istersek; Sosyal Medya Yönetimi ile markaların […]

Okumaya devam et
29 Haz 2018

Youtube’da nasıl reklam verilir?

Hepimiz bir şeyler izliyoruz. Ya mobil cihazlar üzerinden ya bilgisayarımızdan ya da tablet üzerinden bizi eğlendiren, meraklandıran, heyecanlandıran ve bilgilendirilen videolar için zamanımızı ayırıyoruz. Youtuber’lar, extream kanallar, diziler, filmler, şarkılar, klipler… Televizyonda bulamadığımız birçok içeriğe Youtube üzerinden ulaşıyoruz. WeAreSocial’ın verilerine göre 2017 yılında Türkiye’de en çok aratılan mecranın Youtube olduğunu düşündüğümüzde e-ticaret sitelerinin bu mecraya […]

Okumaya devam et
01 Haz 2018

Influencer Marketing ( Etkileyici Pazarlama ) Nedir?

Gelişen teknoloji, internetin hayatımıza her geçen gün daha fazla yerleşmesi, akıllı telefonların en yakın dostumuz olması… 21. yüzyılda insanın doğası tamamen değişirken, pazarlama stratejilerinde de ciddi farklılıklar söz konusu. Artık geleneksel reklam yollarına ihtiyaç duymayan markaların ilk tercihleri, teknolojinin ve sosyal medyanın gücünü kullanmak. Dijital dünyanın zorlu rekabet ortamında şirketler ya da bireyler için en […]

Okumaya devam et
11 May 2018

Dijital Ajans Nedir?

Dijitalleşen dünyada birçok ürün ve hizmet teknolojinin hızına kendisini kaptırırken, reklam hizmeti veren ajanslar da değişime uğramıştır. Geleneksel reklam ajansları, teknoloji çağında “dijital” kelimesinin önemini pek çabuk kavramış ve bünyelerine dijital ekini almıştır. Peki Dijital Ajans nedir? İçinde “internetin” olduğu her türlü işin uzmanıdır Dijital Ajanslar… Bunu bir tanıma dönüştürmek istersek; Dijital Ajanslar, geleneksel reklam […]

Okumaya devam et
20 Nis 2018

Nesnelerin İnterneti Nedir?

Son dönemde sıkça karşımıza çıkan ve birkaç yıl sonra daha fazla duyacağımız bir kavram İnternet Of Things, yani nesnelerin interneti… Peki nedir bu nesnelerin interneti? Kısa bir tanımlama yapmak gerekirse; çeşitli haberleşme protokolleriyle birbirleriyle bağlantı kuran, bilgi alışverişi yaparak akıllı bir ağ oluşturmuş cihazlar sistemi diyebiliriz. Özetle; nesnelerin internete erişerek birbirleriyle ya da büyük sistemlerle […]

Okumaya devam et
14 Nis 2018

Sosyal Medyada Paylaşım Yapmak İçin En İyi Saatler

Sosyal medya, artık hepimizin hayatında yer etmiş, işlerimizi yürüttüğümüz bir ağ. Durum böyle olunca, iş dünyası için de sosyal medyanın önemi her geçen gün artıyor. Peki, böylesine büyük bir rekabet ortamında markanızı bir adım daha öne çıkarmak istiyorsanız neler yapmalısınız? İster kişisel sayfanızın olsun, ister iş yerinizin web sayfasının bilinirliğini sağlamak olsun, hedefiniz doğrultusunda ilerleme […]

Okumaya devam et
06 Nis 2018

2018 SEO Trendleri

Her yıl olduğu gibi Google güncel SEO trendlerini 2018 yılı için de açıkladı. Eğer bir web siteniz varsa ve sitenizin arama sonuçlarında geri düşmesini engellemek istiyorsanız, sizin için güncellediğimiz 2018 SEO trendleri yazımıza bir göz atmanız gerekmektedir. Google algoritmaları 2018 yılında sitelerin mobil uyumluluğuna, kullanıcı deneyimine, sesli arama, sayfa içi SEO ve zengin cevap ile […]

Okumaya devam et